Avon investeste mai mult in publicitate

Avon se situeaza pe locul opt in topul advertiserilor, in primul semestru din 2007, la fel ca in perioada similara a anului 2006, conform monitorizarii Alfacont Mediatrack. Astfel, compania de cosmetice a cheltuit pe publicitate in primele sase luni ale anului 13,7 milioane de euro, la rate-card (valori brute), cu 34,7% mai mult fata de primul semestrul din 2006, cand cheltuielile de publicitate s-au ridicat la 10,2 milioane de euro. Investitiile in publicitate ale companiei au fost directionate in special pe tv (13,5 milioane de euro), pe locul doi situandu-se revistele, cu doar 0,13 milioane de euro. Angela Cretu, general manager Avon Romania, spune ca investitiile nete in publicitate ale companiei s-au ridicat, in 2006, la 2,9 milioane de euro.

Avon Cosmetics a avut o cifra de afaceri de 100,4 milioane de euro in 2006 si un profit net de 15,4 milioane de euro. Pe plan international, compania are reprezentante in peste 135 de tari si venituri anuale de peste opt miliarde dolari.

 

Sursa: http://www.standard.ro/articol_12528/avon_investeste_mai_mult_in_publicitate.html



Martie 2008