Campania "Afla ca esti bine" 2009

Prin entuziasm si cumpararea produselor cu fundita roz, fiecare dintre voi a facut posibile actiunile:

  1. Campanie educativa" Afla ca esti bine", in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie. Campania cuprinde:
    • TV  (difuzarea de material educativ si stiri)
    • Print  (20 de reviste pentru femei gazduiesc gratuit un material educativ in editiile de octombrie si noiembrie si promoveaza produsele roz),
    • Online  (materiale educative pe principalele site-uri pentru  femei, difuzare de on-line video content, prezentare virala pentru constientizarea privind diagnosticarea la timp a cancerului de san, redesign www.stopcancerlasan.ro)
    • Ambient  in Bucuresti, Brasov, Constanta, Cluj, Galati, Craiova, Iasi, Pitesti, Timisoara, Oradea, Sibiu: executie speciala reprezentand instalarea de oglinzi in cele mai neasteptate locuri pentru a provoca femeile sa se priveasca citind totodata mesajul educativ al campaniei. locatiile vizeaza : Fitness/Beauty Centers, toalete Mall & Cinematografe, Business Centers, RATB (pentru prima oara in istorie!!!), interior vagoane metrou, frame-uri coloane metrou, panuri luminoase in statii de autobuze, citylight si panouri instalate pe trotuar. 
  2. Infiintarea unei categorii de filme scurt metraj ( "Avon movie for Life") in cadrul Kinofest , pentru a stimula creativitatea tinerilor regizori si creatori de content video. Filmele castigatoare vor fi votate pe internet si vor constitui material pentru viral online si TV. Pentru mai multe informatii accesati http://kinofest.com/
  3. Inaugurarea Centrului de Oncologie Oncohelp pe 1 Octombrie la Timisoara, puteti citi mai multe aici.


Noiembrie 2009