Evenimentul maraton "Afla ca esti bine"

Pe 13 septembrie avut loc evenimentul maraton "Afla ca esti bine" impotriva cancerului la san. Evenimentul face parte din campania "1 din 8 femei" si a inceput la ora 10.00, in Piata Charles de Gaulle, prin jocuri ingenioase, alese pentru a antrena femeile prezente si pe membrii familiilor acestora in activitati care sa le permita accesul la informatia educativa a campaniei intr-un mod pozitiv, surprinzator si placut.

Peste 1500 de participanti au sustinut prin prezenta lor, pe parcursul intregii zile, scopul campaniei Avon: diagnosticarea precoce a cancerului la san, fiindca una din opt femei risca sa dezvolte cancer la san in timpul vietii. 

"Marsul Roz" impotriva cancerului la san a inceput la ora 17.00, din Pta. Charles de Gaulle, mars organizat in aceeasi zi in Constanta, Iasi si Ploiesti. Angela Cretu, directoarea nationalaAvon Cosmetics, a multumit celor care au contribuit la strangerea de fonduri cumparand produsele "cu fundita roz" si a anuntat donatia catre Fundatia Oncohelp din Timisoara, destinata finalizarii lucrarilor unui spital de oncologie modern, precum si continuarea in anul 2009 a parteneriatului cu Fundatia Renasterea pentru proiectul "Diagnostic Mobil Renasterea - Cancer de col uterin si Cancer de san", proiect destinat comunitatilor defavorizate din punctul de vedere al accesului la ingrijire medicala. Angela Cretu a inmanat reprezentantilor celor doua fundatii cate un cec simbolic, in valoare de 100.000 de euro fiecare.

Momentul zero a marcat startul marsului, cand personalitati cunoscute din lumea sportului - precum medaliata olimpica la saritura in inaltime,Oana Pantelimon si campioana mondiala de juniori la aruncarea cu sulita, Claudia Isaila - au taiat o panglica roz, alaturi de reprezentantii Avon si cei ai Fundatiilor Oncohelp si Renasterea.

Sponsorii evenimentului au fost Reebok si Aquatique, iar partener organizator Fundatia Sport pentru Viata, pentru ca sportul este una dintre metodele de diminuare a riscului imbolnavirii de cancer la san. Parteneri media si sustinatori ai campaniei "1 din 8 femeisunt Realitatea TV si revista Avantaje.

Septembrie 2008