Sheri McCoy mizeaza pe tehnologie, pentru a opri scaderea profitului Avon
La scurt timp după ce a devenit Director Executiv al Avon Products Inc., Sheri McCoy a vrut să afle cum stau lucrurile pe teren și s-a intalnit cu mii de reprezentanți și chiar cu unii dintre foștii distribuitori, pentru a afla cum poate fi imbunătățită activitatea acestora. "Mulți dintre distribuitori au trecut deja prin numeroase schimbări ale companiei și intrebarea care mi s-apus cel mai des a fost Sheri, ce schimbări vor avea loc de data aceasta?" a declarat McCoy intr-un interviu, citat de Bloomberg.
Strategia sa include folosirea tehnologiei și a aplicațiilor mobile, cu broșurile postate online, explică McCoy. De asemenea, McCoy mizează pe lărgirea gamei de produse profitabile pentru casă și modă pentru a impulsiona veniturile folosind cei peste 6 milioane de reprezentanți de vanzări ai companiei.
In incercarea de a economisi 400 de milioane de dolari pană in 2015, McCoy va tăia 1.500 de locuri de muncă, va retrage compania de pe piețele din Vietnam și Coreea de Sud și va căuta alternative pentru unitatea sa de producție de bijuterii Silpada (achiziționată de predecesoarea sa la conducerea Avon, Andrea Jung, in 2010 contra sumei de 650 de milioane de dolari).
Noile priorități includ investirea a 200 de milioane de dolari in sisteme informatice pană in 2016 și in repoziționarea brand-ului impotriva imbătranirii, Anew.
Sheri McCoy nu va călca pe urmele lui Jung nici in ceea ce privește promovarea și construirea mărcii (investiții solicitate de reprezentanți), ea afirmand că acesta este un brand social și că toți reprezentanții ar trebui să fie in contact cu clienții. Dar a schimbat Directorul de Marketing, numind-o pe Patricia Perez-Ayala de la Procter&Gamble in decembrie 2012 și va continua să caute modalități moderne de vanzare a produselor Avon.
Sursa: Bloomberg
Tagged as: Avon, Sheri McCoy
Sursa: Bloomberg